sarabolay.blogg.se

Jag är jag och det kan ingen ändra på, lever i min etagelägenhet precis som jag vill, en blandning mellan barn, ung och vuxen med en tro att allting går och kommer att lösa sig bara man vill. Viljan övervinner allt, och de är den luften jag andas. Frågan är om här jag är nu är där jag ska vara eller är detta ännu en ny hållplats jag bara stannar på, testar gräset och andas lite ny frisk och spännande luft? Eller är detta mer än en hållplats? Att jag ens tänker tanken är läskigt men kan detta vara där jag ska vara? Här jag är meant to be? Just nu känns det som ett Ja, tror jag men jag är inte rädd för att ändra mig eller en förändring. Tvärtom.

Har ni saknat mig?

Publicerad 2013-05-15 13:48:00 i Livet enligt Sassa,

Har ni saknat mig?
Eller borde jag skriva bloggen kanske? De har jag iaf. Har saknat bloggen, min bloggdagbok. Har saknat att skriva i den. Har saknat att dela upplevelser, bilder, resor, tankar och funderingar. Har saknat att sitta i timmar och lyssna på musik själv i mitt rum och bara skriva.
 
Har saknat att vara uppe till 03.00 på natten.
 Lyssna på jack johnsson och skriva om kärlek, om vänner och om de jag älskar mest, livet.
 
Jag är tillbaka.
Vet inte hur länge eller hur kort. Vet heller inte om jag är tillbaka för att stanna eller tilbaka för att gå. Men va spelar de för roll? Jag har iaf en helt ny blogg,en ny bloggdagbok och vet ni varför jag skapade en helt ny? Jo, för det är en helt ny tid. Välkomen hit, hit till mig. Livet enligt sassa, livet enligt sara bolay.
 
 
 
 /S.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-15 15:00:50

äntligen gumman!

Postat av: D

Publicerad 2013-05-15 16:20:09

Är du naken under slipsen?

Svar: Haha nej så kul ska vi inte ha. Har en svart tubtopp på mig! :)
Sara Bolay

Postat av: Lice

Publicerad 2013-05-15 16:42:45

Jag har saknat!!

Svar: <3
Sara Bolay

Postat av: Nellie

Publicerad 2013-05-15 16:54:52

Åh få atti att joina <33

Svar: Haha söt du är.. Ska hälsa henne de! ;)
Sara Bolay

Postat av: Emmie

Publicerad 2013-05-15 18:05:32

Jaaaa äntligen! :D

Postat av: moa

Publicerad 2013-05-15 18:44:29

Ja. Vilken fin dikt !!!

Postat av: mia

Publicerad 2013-05-15 19:01:51

<3
Du har din egen stil. Gillar ditt sätt att skriva :)

Svar: Va glad jag blir! Tack så mycket :)
Sara Bolay

Postat av: tilly

Publicerad 2013-05-16 10:46:18

äntligen!!!!!!!!!! <3

Postat av: emelie

Publicerad 2013-05-16 11:48:13

Ja, äntligen! Va inne på din blogg för någon vecka sedan och funderade på om du skulle börja blogga igen eller inte. Haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela